جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل کشور جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل کشور .

جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل کشور

درب های نامرئی: چگونه درب را درون پروژه با ظرافت پنهان کنیم؟

شرکت ایتالیایی Linvisibile این رویا را امکان پذیر می کند. شرکتی که انحصاری در تولید و ساخت درب های نامرئی و بی نظیر به نام خود ثبت کرده است. پنهان کردن درب داخل پروژه نه تنها کاوش در فضا را هیجان انگیز می کند بلکه منجر به زیباسازی و صرفه جویی در مناطق پروژه می شود. حتی جزئیات کوچک از نظر پیچیدگی و ظرافت می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند.
پنل ها با دقت طراحی شده اند و از سیستم جوشکاری (پانل های چوبی با الگو و رنگ) و سیم کشی برق استفاده می شود تا کاملاً با دیوار هماهنگ شود. بنابراین ، دیوارها و درها شکل خود را با روشهای مختلف در یک ترکیب بی نظیر تغییر می دهند. پنل های 360 درجه ای که روی یک پاشنه چرخانده می شوند ، سیستم های کشویی ، چرخشی و غیره از جمله ویژگی ها و جادار بودن درب های پنهان هستند. در اینجا چند نمونه از درهای پنهان آورده شده است:
1. استفاده از متریال در ساخت دیوارها و درها
می توان درها و دیوارها را با یک پوشش یکپارچه کرد. در این سبک می توان از روکش های سنتی مانند چوب ، بتن ، سنگ مرمر و چرم استفاده کرد.
2. درب را با یک دیوار خمیده ترکیب کنیدبله ، تقریباً همیشه نصب درب و پنجره ها روی دیوارها و منحنی های خمیده کمی عجیب به نظر می رسد. خطوط منحنی و مستقیم به خوبی در کنار هم قرار نمی گیرند. به همین دلیل مهم است که درب نسبت به انحنای دیوار طراحی و ساخته شود. برای ساخت چنین دربی ، یک قاب آلومینیومی اکسترود شده را روی دیوار می گذاریم و سپس یک لنگر کامل آلومینیوم را به دیوار می چسبانیم.

3. درب راه پله یا انبار را با الگوهای دیوار مخلوط مخفی کنید
آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا جاروبرقی و حصیر خواب در تمام خانه هایی که در سایت Arkdili به ما نشان داده نمی شود؟ یا اکنون همه عکسهای پروژه ها چقدر دلپذیر هستند؟ زیرا کلیه موارد مربوط به استفاده روزانه در کمد یا کمد قرار می گیرد. ایجاد یک کمد کمد در دیواره های عمودی و صاف یک چیز طبیعی است. طراحی دیوارها و سقف در معماری سالهای گذشته به گونه ای است که دیگر ما کمد های مبلمان و وسایل را به عنوان زائده ای بیرون زده نمی بینیم.
4- برجسته کردن درها به عنوان یک عنصر هنری
به عنوان یک طراح ، می توانید در را به عنوان یک عنصر مهم برجسته کنید. در بعضی موارد استفاده از مواد و رنگهای متضاد برای محیط شما می تواند یک راه حل ساده و بدون دردسر باشد. حتی تغییر وضعیت درب به جلو یا عقب نسبت به دیواری که در نظر دارید یک روش هوشمندانه و جالب است. فقط در همپوشانی و اتصال درب و دیوار بسیار مراقب باشید.


برچسب: درب های نامرئی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۲:۳۳ توسط:گروه برنامه نویسی و سئو اینفوجاب موضوع: معماری و طراحی داخلی نظرات (0)